całkowite zachmurzenie 5.84 °C, całkowite zachmurzenie

Youtube

Menu

Dzień patrona

Poleć: Facebook Twitter Google + Wykop
Inscenizacja opowieści o Janie Pawle II i kardynale Stefanie Wyszyńskim była jednym z punktów obchodzonego 23 maja w sławkowskim Zespole Szkół „Dnia patrona”.
ZS Sławków
Foto: ZS Sławków
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 1 minutę

Przedstawienie „On ma wzrastać”, według scenariusza Teresy Goraj przygotowane zostało pod kierunkiem nauczycieli – Katarzyny Nowak i ks. Sławomira Woźniaka. Inscenizacja była opowieścią o niezwykłej relacji pomiędzy Prymasem Tysiąclecia i kardynałem Karolem Wojtyłą, późniejszym papieżem Janem Pawłem II, o wolności ducha oraz o niezłomności wobec prześladowań i szykan ze strony komunistycznych władz.

Z kolei najmłodsi, pod opieką wychowawczyń – Doroty Kalembki i Małgorzaty Czarneckiej, zaśpiewali pieśni z repertuaru Arki Noego. Muzycznych wrażeń nie zabrakło także w wykonaniu starszych uczniów, którzy pod kierunkiem nauczycielki muzyki Małgorzaty Kostki wykonali kilka pieśni. Na zakończenie artyści wspólnie z gośćmi zaśpiewali „Barkę”. Wydarzeniu towarzyszyła wystawa dzieł poświęconych Janowi Pawłowi II, przygotowana przez Jolantę Szram.

Jan Paweł II patronuje Zespołowi Szkół w Sławkowie od kwietnia 2006 roku.

  

 

 

 

 
foto: ZS w Sławkowie

Więcej zdjęć na stronie internetowej Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie - KLIKNIJ

 

Poleć: Facebook Twitter Google + Wykop
Drukuj Drukuj do pdf

Polecamy

 Mapa

Mapa

Rozumiem

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w "Polityce prywatności"

Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.